Oferta

ADA DOM Spółka Cywilna oferuje Wspólnotom Mieszkaniowym usługę administrowania nieruchomością wspólną. Oferujemy nowe spojrzenie i nowe podejście do tego niezmiernie ważnego tematu.

Nasza  kompleksowa oferta obejmuje:

Obsługę wspólnoty mieszkaniowej

  • prowadzenie rozmów i korespondencji z urzędami i kontrahentami
  • prowadzenie korespondencji z właścicielami w tym mailowej oraz obsługi telefonicznej
  • przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnoty w tym: udział w zebraniach, przygotowywanie projektów uchwał, przygotowywanie i wysyłka zawiadomień o zebraniu, przygotowywanie list obecności i protokołów z zebrań, zbieranie i obliczanie głosów pod uchwałami
  • przygotowywanie i wysyłka zawiadomień o uchwałach podjętych w drodze indywidualnego zbierania głosów przez zarząd

Obsługę rachunkową wspólnoty mieszkaniowej

  • prowadzenie ewidencji lokali i właścicieli
  • prowadzenie i bieżąca modyfikacja naliczeń według obowiązujących stawek
  • prowadzenie bieżącej ewidencji księgowej
  • wydruk aneksów, powiadomień i rozliczeń
  • prowadzenie windykacji zaległości w zakresie wysyłki upomnień i wezwań do zapłaty
  • rozliczanie mediów
  • prowadzenie bieżącej kontroli dokumentów (faktur) pod względem formalnym i rachunkowym
  • wystawianie not i faktur w imieniu wspólnoty
  • wykonywanie przelewów tytułem zapłaty faktur kontrahentom
  • sporządzanie deklaracji CIT

Bieżące administrowanie

  • przygotowywanie planu gospodarczego w tym planu remontów
  • zbieranie ofert na planowane roboty
  • przygotowywanie umów z wykonawcami robót
  • organizacja bieżących czynności związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej w zakresie konserwacji, napraw, utrzymania czystości, przeglądów technicznych zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz nadzór nad prawidłową realizacją w/w czynności
  • bieżące kontrole stanu nieruchomości z możliwością ustanowienia obecności przedstawiciela firmy w określonym dniu i godzinie w budynku celem bieżącego kontaktu z właścicielami
  • wybór najkorzystniejszego ubezpieczyciela wspólnoty oraz udział w likwidacji szkód w nieruchomości wspólnej w tym prowadzenie korespondencji z ubezpieczycielem i dostarczanie stosownych dokumentów

Obsługę techniczną

  • nadzór nad terminowością przeglądów technicznych
  • prowadzenie książki obiektu budowlanego
  • zlecanie usuwania awarii i ich skutków w uzgodnieniu z zarządem wspólnoty
  • dokonywanie drobnych zakupów w uzgodnieniu z zarządem wspólnoty
  • koordynowanie prac remontowo-budowlanych
  • koordynowanie procedur związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót
  • zapewnienie nadzoru nad wykonywanymi robotami

W przypadku zainteresowania naszą ofertą przygotujemy szczegółową propozycję.